i do it for the one's who got my back

2010-11-03 @ 21:32:22


Good evening :) Har suttit här och segat en stund efter duschen, stack oväntat till Actic och sprang. Och det blev
8 km bara sådär?! Räknade typ fel och trodde jag sprang 6,4 men icke sa nicke. Det lönar sig att räkna fel ibland ;)

Imorse var jag upp kl 05.00 eftersom vi skulle ha brandövning på jobbet. Lagom segt! Sen stannade jag, Kajsa & Nina kvar för att städa kassorna i 2 timmar. Så satans jävla äckligt att jag var inne under kassorna igen, fick heela halsen och ögonen fulla med damm plus fick fram en massa gula kvitton mm. Får cellskräck av att vara under rullbandet i mörkret med en dammsugare lixxom? När vi var klara gick Nina & jag till cafét för en mysig fika, och sen körde hon mig hem :) Sov i två timmar när jag kom hem och sen stack jag till Actic, så det har varit en himla händelserik dag :) Ikväll ska jag lägga mig i tid var det tänkt men vi får se hur det blir med det :) Bilder på mitt senaste tillskott för håret + rumpan haha. Skönt att inte alltid ha spets eller string utan bara vanliga hotpants. Uppdaterar alldeles strax med ett knasigt inlägg & sen blir det tv för hela slanten ♥ puss & natti.






mitt nya schampo & balsam från TIGI. Dumb Blonde som finns att köpa på Självfallet. Balsamet kan även användas som inpackning om man låter den sitta i längre. 499:- kostar det både schampo & balsam ihop, men tro mig - det är STOOOR skillnad på riktigt schampo & billigt schampo. Det jag hade innan var jättebra från Kérastase, men var verkligen sjukt
dyrt! Typ 260 kronor för 250 ml som går åt som smör i solsken till mitt hår. 1 krona/ml nu när jag tänker efter, hahah!


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0