i had a confusing sunday / adam

2010-11-15 @ 21:39:56


åh åh åh åh. orkar inte skriva egentligen. men det har ju hänt så mycket fina saker att jag bara måste! la nyss upp lite bilder från i lördags då tjejerna kom hit! vi åt buffé och äppelkaka plus pimplade en massa vin :) & jag fick en MASSA fina presenter! sen åkte vi in till stan för att festa vidare och även det var galet skoj. dagen efter sov jag till halv ett tills adaam ringde och väckte mig. det förtjänade jag mycket väl :) och det var en otroligt underbar kväll med andra ord! min och jessicas dans. ♥

igår var det söndag och jag var uppe till halv 5 imorse. don't bother asking me why.. så var lagom trött idag när jag passade barnen på jobbet. det resulterade i att en unge ville ha en stor päronbit, vilket ledde till att jag slant med kniven o skar mig rejält i fingret. goodie ! drabbades av en del panik med tanke på att det rann blod om min hand samtidigt som jag inte kunde lämna de nyfikna barnen. linda o judy kom snabbt vilket var en himla tur.. jag kände hur jag inte fick in någon luft hur stora andetag jag än tog. en ynka sekund till och jag hade svimmat i barnhörnan haha! de kastade ner mitt huvud mellan benen på mig så att jag fick tillbaka fokus. nu är jag trött och tänkte sova för annars kommer jag aldrig vakna imorgon. puss på er ♥



Fotspår ♥
Postat av: michaela

haha alltås jag <3 denna bilden!

2010-11-15 @ 22:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0