♥ i love you

2010-11-28 @ 21:38:12

Idag när jag vaknade kände jag mig lagom tappad. Pappa stod i dörren och sa att han och mamma skulle åka iväg, Beckis låg i mitt fönster. Och jag som precis drömt att Beckis dog o att pappa hade sytt egna G-starjeans? Till råga på allt hade jag inte någon röst kvar. Pallrade mig upp och drack O'boy och sen plattade jag mammas hår plus sminkade henne (: Fick även fixa till mig själv innan jag och Michaela tog bussen till Maria där vi skulle ha lite julmys. Hon bjöd på hembakade lussekatter, julmust, pepparkakor och skumtomtar. MYS! Sen gick vi ut på stan för att gå en sväng på julskyltningen. För en gångsskull snöade det och var lagom kallt. Det dumma var bara att jag inte hade ätit någonting på hela dagen och därför blev jag lagom sne i skallen och på världens bitchhumör .. Det löste sig när vi senare gick ner till Medya och käkade pizza hihi :) tack för allting maria



HA HA HA. så snygga :}

Fotspår ♥
Postat av: maria

usch vad tålamodet tröt där på slutet innan maten alltså :O tack själv bästa! <3 supermysigt :)

2010-11-28 @ 23:06:03
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0