KICK-OFF

2010-11-28 @ 21:17:57

Jobbade till halv 6 igår och sen blev det bowling för hela slanten på B&B. Vi var 16 tjejer.. och Adam haha! Stackarn som fick stå ut med oss och vårt tjejsnack en hel kväll. Efter bowlingen satt vi där och drack lite & efter det gick vi vidare till Piccolo Italy för att få vår mat. Det var sjukt gott o jättemysigt att sitta där! När det var dags att festa lite var vi inne på Harry's
3 gånger, Bulls ett antal gånger och i kön till Bond och Mårtensson. Hmmm, fråga mig inte varför men jag fick en ganska fin snefylla och vägrade hänga med in på Bond haha. Försökte få vakten att inte släppa in mig och allt möjligt. Sen gick jag nöjd tillbaka till Bulls för att vara med Adam, Michaela & Emelie =) Där inne satt vi och hade kulkulkul tills det var dags att gå hem.

- är det där päls?
- ja, fast fuskpäls ser du väl?
- oh, jag är jätteallergisk kan inte vara så nära blir helt röd.
- jaha..?
- och så hade jag en hamster.. lars hette han :/
- det heter min pappa
- hamstern?

TACK för en fin kväll flickor + adam x 2. ♥




fina bilder som jannica skickade. dude wtf?

Fotspår ♥
Postat av: michaela

vi är bäst, 100 gånger om ;)<3

2010-11-29 @ 23:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0