ma evo nista

2010-11-07 @ 16:53:54


Nu har jag & pappa precis kommit hem från en lång fotopromenix. ♥ Himla roligt att ta en massa bilder då det dyker upp oväntade saker hela tiden som t ex en söt liten svan eller ekorre hihi. Sen gick vi hela vägen hem & vi båda är lagom slut
nu :b Snart ska jag ta bussen in till stan för att möta upp Arbana baby. Vi ska äta thaimat, som vi båda längtat efter i en evighet nu (: Har på mig denna mysiga tröjan ikväll som jag köpte på Store i somras. Den har inte kommit till användning
en enda gång, men ikväll passar den mig perfekt :) Slänger förmodligen upp lite bilder på facebook sen! pusspuss / Sariis




Fotspår ♥
Postat av: michaela

ma evo nista, haha ;D

2010-11-08 @ 00:31:25
Postat av: sara

hahaha yoyo ;) <3

2010-11-08 @ 10:18:56
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0