miami 2 ibiza

2010-11-07 @ 12:29:12



Lazee - Do it
Shakira - Loca
Rocko - Maybe
Lil Wayne - Go Dj
Ke$ha - We R who we R
Pink - Raise your  glass
Akcent - That's my name
Eddy Wata - I like the way
Shontelle ft Pitbull - Take Ova
Mike Posner - Cooler than me
Lil Wayne ft Drake - Right above it
Taio Cruz ft Ke$ha - Dirty picture
Santana ft Chris Daughtry - Photograph
Swedish House Mafia - Miami 2 Ibiza
Rihanna - Only girl in the world
Elephant Man - Dance and sweep
Arash, Timbuktu & Yag - Dasa Bala
Ja-Bar ft Soulja Boy - I'm in a daze
Drake - Show me a good time
Pitbull ft T-Pain - Hey baby (Drop it to the floor)
Drake, Chrisette Michele, Rick Ross - Aston Martin Music


gammalt som nytt, detta är vad som ständigt spelas på min iPhone :)



Fotspår ♥
Postat av: Edd

Ja-Bar ft Soulja Boy - I'm in a daze, Classic!

2010-11-09 @ 09:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0