oops, i did it again

2010-11-22 @ 11:32:40


Hade en väldigt bra dag igår. På förmiddagen kom Matti och hämtade mig för att köra ut till Vilshärad. Där satte jag mig bakom ratten i en bil för första gången i mitt liv wopwop! haha. Många som hör detta lär väl tycka att jag är helt tappad framför tåget men faktum är att jag aldrig har behövt ha körkort, o då har det bara varit onödigt för mig att slänga tid
som jag inte ens har på att övningsköra. Nu har jag däremot behov av ett körkort och då kan jag även ta mig tid till det
:) Och det gick helt underbart igår! Fick knappt ett enda kärringstopp och jag hittade dragläget typ direkt.. Jag körde
bara i en timme, startade i backe och klarade det galant på första försöket. Detta kommer nog att gå bra ska ni se! :)

Det var bara en sak som gick fel och det var 15 mins efter att vi kört runt på parkeringen. LAGOM FAIL!

s - vad är det för tickande ljud? blinkar jag fortfarande till vänster?
m - nejnej, oj det är jag som glömt ta på mig bältet!
s - men va? haha det har inte jag heller tagit på mig..

Efter att jag övningskört stack jag till gymmet och tränade i en timme & 15 mins. Jag blev något sjuukt svettig och jag älskar det! Finns inget bättre än att komma ut ur gymmet helt svettig och sliten o samtidigt känna att man gjort något så jäkla bra. Sen stack jag hem och duscha och efter det hade jag och pappa söndagsmys. Vi kollade på Om en pojke och hade det trevligt. Dör lite åt en incident som hände igår.. "Det där gör du aldrig om sara. Du fick fan nästan mig att börja krypa på golvet med"



Fotspår ♥
Postat av: maria

hahahah fyfan för den incidenten alltså ;D <3

2010-11-22 @ 16:50:48
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: micahela

hahahaha! knäcker mig åt du vet vad ;)<3

2010-11-24 @ 00:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0