Raderade min hjärna, tömt mitt minne

2010-11-04 @ 22:21:37

california girls we're undeniable .. fy fasen vad trött jag är efter en dag på jobbet + Ahlbäcks trafikskola. :) Det var mycket folk på maxi idag med tanke på att det är torsdag och lovdag för alla skolor. Mötte sen upp Michaela i stan för att käka innan handledarkursen, som för övrigt var mycket underhållande samtidigt som jag höll på att somna haha. Vi slutade runt 8. Nu är jag här supersugen på att hoppa i sängen & somna till en film. Så jag säger god natt till msn & facebook så hörs vi imorgon !


- vad är skillnaden på en personbil och en buss?
- bussen tar fler passagerare och kan innehålla toalett

/ Sariis ♥


Fotspår ♥
Postat av: michaela

haha knäcker mig fortfarande åt det där x)

2010-11-04 @ 23:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0