smile like you mean it

2010-11-11 @ 22:44:54



Otroligt att det redan har gått ett år sedan jag fyllde 19. Men fy i helvete vad det hänt mycket saker detta året. För exakt ett år sedan var jag brunett. För exakt ett år sedan var jag inte ens hälften så strukturerad som jag är idag. För exakt ett år sedan var vi oslagbara & oskiljaktiga. För exakt ett år sedan var jag livrädd att förlora dig.. För exakt ett år sedan hade jag pojkvän. För exakt ett år sedan var jag lycklig över att ha släppt taget om dig.. Jo, det är i princip vad som beskrev min vinter. And i kinda miss it. Men jag vill framåt, vidare. bara få allt som går. Låter galet men vad är ett liv utan mål & drömmar?


Fotspår ♥
Postat av: maria

Grattis grattis grattis, igen, älskling! :d <3

2010-11-12 @ 15:14:13
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: michaela

Grattis älskling! :) Slår vad om att det kommande året kommer att bli ett superbra år! <3

2010-11-12 @ 16:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0