Tempting lips, killa kiss

2010-11-26 @ 22:52:30




SUPERSKÖNT att komma hem från jobbet nu. Det har varit så sjukt mycket folk att man kunde tro det var julafton imorgon. Folk måste ha varit satans panka förra månaden haha. Nu kollar jag idolfinalen lite smått fastän jag inte sett det ikväll. Olle gick vidare först wihiho ! Min rygg gör fortfarande skitont, men nu går jag på en massa tabletter så står åtminstone ut på jobbet. Fast kommer förmodligen stå över bowlingen imorgon kväll, ska bara kolla på ;D

Igår var jag först i stan en sväng med Maria, och sen tog jag bussen vidare till jobbet. Efter att jag slutat jobba stack jag in till stan för en fika på Roberts med Arbana. Det var helt sjuukt mycket folk där. Även Vickan kom förbi en sväng. trevligt :)

Imorgon blir det jobb & sen kickoff med jobbet. GRYMT ♥


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0