tuesday i'm in love

2010-11-02 @ 18:35:46

Får panik på mig själv. Idag sa jag klart och tydligt till mig själv: jag ska INTE shoppa! Vad hände? Joo.. jag shoppade så klart. Hade tänkt att jag bara skulle ögonskuggan jag skulle köpt för några månader sedan, för sådant slänger jag aldrig pengar på.. Vad hängde med mig hem mer då? ett par stövlar, leggings och en halsduk. Det enda som var nödvändigt var leggings eftersom jag lyckats paja ännu ett par. (förmodligen hände det i lördags på fyllan .. har en minneslucka av att något kind of skavde mot benet) haha. Emelie kommer hit om några minuter och vi ska planera något superskoj! XCITING OHYES. skriver senare, puss!


Fotspår ♥
Postat av: maria

hahah älskling då :d <3

2010-11-02 @ 20:02:12
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0