orkar.inte.hitta.på.en.rubrik

2010-11-08 @ 23:20:15

Åh jag som skulle gjort så mycket ikväll, men allt tar sån tid! Och så fick jag oväntat besök som släpade ner mig till Tylösand.. fett skumt må jag säga. Har iallafall lagt upp några bilder på FB & suttit och varit social med en massa människor :) Skulle kolla film men vad hände med det? Jag är så så så godissugen att det får bli en mysig kväll imorgon istället :) Och om någon vill joina mig så bara säg till :) Minns knappt vad det var jag skulle skiva i detta inlägget nu, onödigt haha. Imorgon ska jag till Folksam & efter det ska jag träna. Nu går jag och lägger mig så kanske jag kommer upp lagom tidigt imorgon. Sov gott på er allihop (:

pusspuss ♥



michaela satt och skrev att hon har skrivit en lista.. "saras egen önskelista".
fatta gulligt! och bara för att jag inte visste vad jag önska mig så sa hon att
hon hade en del idéer haha.. och då sa jag " men du är min bästa vän, du ska
bara veta :("
och då började allt damp as usual ♥ obs. internskämt om kiruna

s:  jag önskar mig en resa till australien
m: haha men nu blir det ju inte roligt nu vet du vad du ska få
     så nu blir det att avboka biljetten
     du får en trip till kiruna ist
     blir det bra? 
     tarfalla kanske? =D
s:  hell no, då vill jag inte fylla år :(
     HAHAHA en biljett och ett paket druvsocker
     det är allt som krävs för att jag ska överleva
m: HAHA! och för att du ska bli fullkomligt knäpp i huvudet
s:  asså det var inte kul krälade fasen på marken.
     hög som ett hus, låg som en mask :D
m: hahahahahah ja jag vet och jag var så trött att jag blev irriterad,
     tills jag inte ens orkade vara det mer och började skratta ist



Fotspår ♥
Postat av: michaela

haha .. bästa blogginlägget på länge tycker jag faktiskt :D <3 druvsocker + sara = dangerous! <3

2010-11-08 @ 23:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0