90 questions

2010-10-13 @ 08:43:58

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? har abonnemang.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? nix
3. Vem tillbringade du två timmar med idag? Ingen än, men kommer bli jobbarkompisarna.
4. Hur lång är du? 157-158 cm hihi.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Brothers
6. Hur löd ditt senaste sms? Har du redan somnat :O
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på om det är något långt eller kort som ska nå fram :)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
9. När såg du senast din mamma? Typ 15 minuter sedan :b
10. Icke godkänt i något ämne? Nej aldrig.
12. När vaknade du idag?  08.00
13. Vilken är din favoritplats? Oj, svår fråga. Har många sådana. Stranden, sen i mitt rum är det sängen haha :D
14. Vilken plats föredrar du minst? Kyrkogården
15. Vem får dig att må bra? Min familj & mina vänner
16. Hur stor är din säng? 120
17. Vad sover du i? En säng kanske haha? Skämt åsido, trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st
19. Var har du bott/bor? I stan och där jag bor nu
20. Tycker du om kinamat? love it!
21. Tycker du om kaffe? smakar bara konstigt.
22. Vad dricker du helst till frukost? Oboy eller juice
23. Kan du spela poker? Påminn mig lite snabbt hur man gör så haha.
24. Känner du till någon med samma födelsedatum som dig? Naaj.
25. Vill du ha barn? Ja, fast inte inom den närmsta tiden
26. Kan du några andra språk än svenska? Självklart
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
28. Föredrar du havet eller bassäng? havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? att hitta på grejer med kompisarna + shopping ofc
30. Äger du dyrbara smycken? jappjapp
31. Kan du rulla med tungan? vänta ska prova?
32. Vem är den roligaste människan du känner? roligaste, måste vara någon kille med sjuk humor
33. Vad har du för ringsignal? Love the way you lie
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? små minisaraskor & en badrock (:
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min maxitröja haha
36. Kan du byta olja på bilen? hm nejnej. fel person att fråga
37. Vilken var den senaste boken du läste? kommer inte ihåg vad den hette (så längesen var det haha)
38. Dansar du i bilen? nej, bara diggar sönder :)
39. När var du i kyrkan senast? på begravning, inga-mays.
40. Hur många hål har du i öronen? 3
41. Har du någon piercing? neehh.
42. Har du någon tatuering? yes, magen.
43. När slutade du med gosedjur? har inte slutat än, tror ni att jag slängt alla eller? no no..
44. Har du pojkvän/flickvän? nej, lycklig singel :)
45. Har du en bästa vän? absolut
46. Vad är ditt mobil nummer? varför skriva det här?
47. Vad ska du göra ikväll? jobba halva kvällen, sova och sen träffa michaela resten
48. Har du några syskon? nej, endast en katt haha.
49. Vill du flytta hemifrån? sometimes yes, sometimes no
50. Det första du tvättar i duschen? blöter ner hela mig och sen håret?
51. Hur mår du just NU? trött trött trött!
52. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? är inte kär i någon faktiskt.
53. Berätta om din senaste dröm. att jag skulle sova i något knäppt tält efter att vi hade varit ute och festat och så började det ösregna i stan och alla bara stack utan mig så fick ta bussen till kärleken helt själv? skumt! 
54. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? nej, det är ju äckligt
55. Vad vill du ha just nu? en laptop
56. Har du räknat till 1000 någon gång?
inte så att jag börjat på ett.
57. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? båda, förutom när det är isglass
58. Använder du smileys? ja, fast läser alltid av personen jag snackar med ;b
59. Har du träffat någon kändis? jajemen
60. Gillar du keso? nej? eller vet i sjutton brukar inte äta sånt.
61. Vilken låt hade du sist i huvudet? Jeremih - I like
62. Hur många länder har du besökt? 7 om jag inte räknat fel
63. Är dina föräldrar stränga? nej typ inte.
64. Skulle du kunna hoppa fallskärm? mycket möjligt
65. Glittrar någonting i ditt rum just nu? nix
66. Brukar du hyra film? inte jätteofta, men mysigt är det :)
67. Var kommer du vara på lördag? på jobbet.
68. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? endast nyheter if that counts.
69. Vad åt du till lunch? macka och frukt
70. Har du lockigt hår? ja
71. När grät du senast? i förrgår ;$
72. Har du gått in i en vägg någon gång? en "osynlig" glasdörr om det räknas, och nej inte psykiskt
73. Favoritårstid? vår & sommar!
74. Vem höll du senast i handen? ingen som är värd att nämnas vid namn iallafall :)
75. Sover du med TVn på? never
76. Tycker du att du är gammal? Borde jag göra det? Känner mig ung på jobbet iallafall haha!
77. Är du mörkrädd? Livrädd är nog rätt ord.
78. Gillar du ditt liv just nu? Absolut!
79. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Klart jag har
80. Har du bra syn? Med linser, ja. Utan, katastrof.
81. Var är dina föräldrar just nu? Pappa är på jobbet och mamma sover ;b
82. Vad har du på dig just nu? Joggingbyxor och linne
83. Vad var det senaste du köpte? Popcorn på bion
84. Hatar du mer än 3 personer? 3 är nog lagom siffra eftersom att hata är ett starkt ord :')
85. Använder du sushipinnar? Äter inte ens sushi så.. nej.
86. Äger du ett vapen? Naahe ni.
87. Gillar du ditt hår? Både och. Det är fint men jobbigt så in i.
88. Gillar du dig själv? Ibland, annars brukar jag för det mesta hata grejer hos mig själv.
89. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Båda på olika sätt
90. Hur ofta använder du MSN? Nästan varje dag



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0