always make an impression

2010-10-17 @ 23:10:58

Mmm whatcha say, mmm that you only meant well? Well, of course you did! Good evening och good night för min del. Skrev imorse att jag skulle skärpa mig men det blev som vanligt inte av. Istället var jag med Michaela & hon pillade mig i håret tills jag halvsov i hennes knä thih ♥ Imorgon ska jag äta thaimat med mamma eftersom det inte blev av sist då jag hade världens PMS-utbrott haha ;$ Vi alla har våra dagar i guess. Stressig dag på jobbet idag - jatack! Var i cafét i 3 timmar, inte för att det gör mig något för det är bara skoj att vara där :) Nu säger jag god natt till er och hoppar ner i sängen. Gos och puss :)

En kille går rakt in i grinden vid infon
- Hoppsan hoppsan hejsan!
- Haha jadu, så kan det gå.
- Jo jag vet, måste sluta kolla på dig så mycket
ÖÖÖÖH.. varför händer sånt här alltid mig?


Fotspår ♥
Postat av: michaela

mys på oss! <3

haha, ska förklara varför sånt alltid händer dig: du är sööööt som socker :)

2010-10-18 @ 00:05:54
Postat av: sara

jag må vara söt, men inte SÅ jävla söt hahaha <3

mys på dig med (: <3

2010-10-18 @ 10:10:11
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0