and that's what makes me justified

2010-10-15 @ 10:22:04


Då var doktorsbesöket avklarat och nu ska jag sova i någon timme till :) Allt gick bra. Fick min medicin utskriven mot migrän & hon gjorde ett neurologiskt test på mina nerver. Sen uppmanade hon mig då att sluta med mina p-piller eftersom risken för blodpropp i hjärnan är större om man käkar just Neovletta när man har migrän med aura .. Får skaffa en ny sort när jag ska dit om några veckor igen :) Ikväll blir det PARTYPARTYPARTY med Emelie, Michaela, Elin o My. Bästa och OJ vad jag saknat er!

Igår var jag och Emelie på Actic efter jobbet. Jag har i princip ingen träningsvärk just nu, men imorgon kommer jag ha ont som aldrig förr haha ;b Otroligt vad det kan bli roligare att träna när hon är med. Då kan man pusha varandra mycket mer, även om jag är ganska duktig på att pusha mig själv när jag väl orkar ta mig dit haha :) Nu ropar sängen hihi, skriver sen ♥


Bild från när jimmy, michaela & jag var ute och gick häromdagen :)


Fotspår ♥
Postat av: michaela

vi hade skojj igår =D mohaha! fler sånna kvällar.

<33

2010-10-16 @ 16:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0