den perfekta söndagen

2010-10-03 @ 10:00:47

Hey! Fy bövlen att jag inte kan få bort min förkylning helt.. Får bli att vila upp sig idag så att jag inte blir sjuk nästa vecka. Den är nämligen fullspäckad av planer. Ska messa Anna nu för att se när och vart i stan vi ska ses för vår lilla fika :) Sen ikväll ska jag till Harry's med Michaela. MUMMA! Och efter det ska vi hem till mig och kolla på någon film.

puss ♥ bloggar när jag kommer hem från stan




Wanna know the real difference between you and me? I have class and you don't ;)


Fotspår ♥
Postat av: Michaela

puss på tvilling <3 mysig kväll och söt bild! :D jag har visst klass =D

2010-10-03 @ 22:55:59
Postat av: sara

du är bäst :) hahaha, inte dig jag syftade på så klart ;) <3

2010-10-10 @ 00:02:41
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0