if you get with me

2010-10-29 @ 23:54:40


ouff. vad mycket folk det var på maxi eller? tur att det går så bra för oss som det gör iallafall. fick hälsat på adam och resten av maxifolket, och även en massa grejer med mig till imorgon. sen stack jag hem & fixade lite, för att sedan sticka in till stan och ta en fika med gabbe. sjuukt längesen vi sågs nu så det var på tiden! måste börja städa mitt rum nu, mitt i natten haha.. för det kommer jag inte orka med att göra imorgon. fick nyss 2 fyllesamtal från W med om att en av hans bästa kompisar åkte ut ur idol ikväll och att jag skulle trösta honom, gulligt värre. längtar för mycket tills imorgon nu! hoppas vi ses på stan hörrni!





imorgon flickor. guud vad jag älskar er!


Fotspår ♥
Postat av: michaela

En sara <3 En michaela!

2010-10-30 @ 15:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0