kom ungefär 5 meter

2010-10-02 @ 13:07:24

Sen såg jag morbror som kom på besök, och han erbjöd sig att köra mig till jobbet. Därför slipper jag ta bussen en timme tidigare, gud så skönt :) Hinner städa undan lite på mitt rum då. Måste bara säga att de hårprodukterna jag köpte igår är helt underbara! Det enda jag inte provat än är inpackningen, men den är säkert också helt suverän.

Kan ju berätta om en sak som jag var så himla arg över igår. I förrgår var jag och Maria i stan en sväng för att shoppa. Jag hittade dock oväntat ett par supersnygga bruna stövlar inne på Bianco för 1000 kr. Hade inte pengar med mig till dem, men jag skulle absolut ha dem eftersom jag har velat ha såna fina bruna stövlar i över 2 år nu utan att hitta några. Hon sa att hon skulle kolla om hon hade fler på lagret när jag sa att jag ville lägga undan dem, men eftersom jag sa att jag absolut SKA ha dem fick jag lägga undan dem till klockan 1 dagen därpå. Maria la också undan ett par skor och vi meddelade att vi skulle komma in dagen efter runt 10 på morgonen. Igår när vi kom in där fanns inga skor undanlagda i mitt namn !?! Tjejen som jobbade hade inte hjälpt mig i förrgår och skulle därför kolla ute i butiken om de hade ställt ut dem. ICKE. Den stövel jag ville ha fanns i både fodrad och icke fodrad modell. Vad tror ni att de har gjort .? De har sålt min FODRADE HÖGERSTÖVEL som jag lagt undan tillsammans med en ICKE FODRAD VÄNSTERSTÖVEL! åhh fatta lack jag blev.. Så de ringde senare och erbjöd mig att köpa en fodrad vänsterstövel och en icke fodrad högerstövel för 350 kr - no way säger jag bara. Och jävla skit att detta hände just när jag hittat ett par fina stövlar :) puckon.


känner ni medlidande för detta i-landsproblem? haha.



Fotspår ♥
Postat av: maria

fy sjutton vad dålig stil det här var! till och med jag blev ju helt sjukt sur, riktigt dåligt är det <3

2010-10-03 @ 21:39:25
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0