michaela hjärta sara

2010-10-13 @ 23:48:35

Ikväll har jag haft det mysigt med Michaela och tvn ♥ Har ingen som helst lust att sova men ska jobba imorgon med så är ett måste. Blir barnhörnan för hela slanten på eftermiddagen, mys med massa ungar :) Sen när jag slutar ska Emelie & jag sticka och träna! GOTT. Annars har jag inte mycket mer att berätta för dagen, eller jo vänta. 3 aassnygga killar har varit på maxi idag och handlat av mig, höll på att trilla av stolen när en av dem började prata med mig. Himla roligt att de kom med någon timmes mellanrum med, gjorde ju hela min eftermiddag ;) Ha det nu så bra och sov gott på er. Uppdaterar imorgon tyyp ♥



Fotspår ♥
Postat av: Michaela

haha ;) trevligt med lite manligt sällskap ju :) men inte lika trevligt som mitt? ;D<3

2010-10-14 @ 00:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0