one for the general

2010-10-13 @ 08:26:53


God morgon! Jobbade stängning igår och börjar kl 10 idag, för en kille skulle detta säkert vara helt lugnt men då inte för mig. Duschade imorse och det innebär en jäkla tid med hårfönen för att mitt hår ska bli torrt. Ibland (typ varje dag) tänker jag att jag vill klippa av mig hela håret för att slippa skiten. Men nixpix, långt hår ska det vara på tjejer förutom vissa få som faktiskt passar i kort. Slutar inte förrän 7 ikväll och sen en bussresa hem på det. JIPPI. Ska träffa Michaela en stund senare ikväll & se Kungarna av Tylösand. Hade lovat att lägga upp en lista, vet i sjutton om jag orkar det såhär på morgonkvisten. Vi får la se .?

puss & kram / Sariis




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0