pappa på burk

2010-10-11 @ 21:23:20


Kaotisk morgon med en snäll mamma och en ledsen sara. Förlåt för att jag kan vara en jobbig dotter som sabbar så mycket! Åkte hem igen efter synundersökningen och sen åkte jag in till stan för att möta upp Maria. Vi gick på stan i det underbara vädret & shoppade lite basplagg. :) Sen kom Arbana och vi hämtade ut biobiljetterna En snabb visit på Robert's också innan det var dags för bion. Den var sjukt bra och gullig, helt klart värd pengarna! Arbana och jag gick ner till Österskans sen för att vänta på bussen. 10 mins innan bussen går upptäcker jag att jag tappat min plånbok! Vi springer tillbaka till biosalongen och de hade hittat min plånbok! Tusen tack för detta SF bio haha =)

I have pms and a gps, which means that i'm a bitch and i will find you.
ha ha ha ha maria älskling (:




Fotspår ♥
Postat av: maria älskling ;)

hahaha bara erkänn att det stämmer! ;) tack för idag hjärtat! du är bäst <3

2010-10-11 @ 22:09:17
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0