right above it

2010-10-05 @ 22:53:29

God kväll tuffingar!

En riktigt seg dag idag.
Jobbet var absolut segast.
Stan & köpte favoritstövlarna.
Käkade med Michaela och Jimmy.
Ute en sväng med Arbana och bilen.
Fått knepiga kommentarer av kunder..
Sett halva "har du hört ryktet om Morgans?"
.. för att sedan somna gosigt i 2 timmar i sängen.

- Du som är så söt ska absolut inte åka till Egypten.
- Inte, varför inte?
- Jo för att när min dotter var 14 kom en man och försökte byta henne mot ett par kameler.

- Men oj vad liten och brun du är!

En kille som är 91a kommer fram till mig.
- Ursäkta mig men vet du vart ni har svintos?
- Har du kollat på städavdelningen?
- Nej jag har ju inte det..
- Okej för jag ser det redan härifrån (pekar)
- Ååååhhh tack du är en ängel!
Yah. Man är ju en redig ängel bara för att man visar vart svinto stå :')





Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0