ska aldrig mer dricka (trodde-du-va)

2010-10-16 @ 10:04:54


God morgon! Jag har äntligen kommit upp ur sängen och dragit på mig kläder för att dra till jobbet. Sjuk kväll igår och jag mår som jag förtjänar. Drack inte SÅ mycket men fyfan vad jag mådde skit imorse? Vaknade halv 7 för att jag mådde illa, men NEJ det gick inte att göra något åt saken. Drack en massa vatten och sen somnade jag i ytterligare 2 timmar. Gahhh, trött trött trött. Har lite minnen från igår att vi hade sjukt kul hos Emelie, att vi sen var på Corner och jag höll på att slå halvt ihjäl mig. Sen kom Cive och körde mig & Michaela hem. Cive och jag satt utanför mitt hus ett bra tag och pratade lite skit hihi :) Ha det bäst så hörs vi ikväll. Då blir det en lugn kväll för mig kan jag meddela (:  PUSS PÅ ER.


Fotspår ♥
Postat av: michaela

Haha jag tror verkligen inte det var sista gången du drack om jag får bestämma ;) mohaha! kul vi hade det bästis <3 <3

2010-10-16 @ 16:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0