Flat on the floor

2010-10-25 @ 23:53:33


Förlåt för en otroligt kass uppdatering, men har inte mått bra alls den senaste tiden. I fredags jobba jag
stängning & det var full rulle hela dagen & kvällen :) Sen stack jag hem och bara sov om jag inte minns fel.

På lördagen jobbade jag till 17.30 när jag egentligen skulle ha jobbat till 22.30. Erika var supergullig & tog mina
sista timmar så att jag kunde åka hem till Marie på förfest. Där var vi 7 taggade tjejer från kassan plus hennes
pojkvän & hans halvbror Erik :) Efter några timmar begav vi oss vidare till Robin & Hampus lägenhet där det var
en jäkla massa folk, flesta från maxi.. När vi skulle vidare ner på stan bestämde vi i kassan oss för att möta upp
cafégänget som hade kick-off på Gaston's. Dock var det 25 + och det var på håret att jag kom in .. efter att ha
sagt ja till att han får rabatt på mjölken nästa gång han är på maxi haha! När vi varit där en stund bestämde vi
oss för att hämta upp allt maxifolk som satt på Harry's men då hade alla redan stuckit till Mårtensson .? ( när alla
som jobba på maxi i själva verket hade gratis inträde på Moon? ) Vi ställde oss helt enkelt i kön till Mårtensson i
ösregnet, och en vakt sa att det inte gjorde något att vi inte hade åldern inne. HOOPPSAAAN?! Då kommer vi till
värsta surgubben som är vakt o han släpper självklart inte in oss. Det slutar med att vi kommer in på Bond utan
att ens visa leg. Och vi hade SJUKT KUL för det blir fasen vad man gör det till. Tack för en underbar kväll girls!

Söndagen blev en slappemysdag hemma hos Maria darling med en massa fika i 3 timmar haha.
På kvällen blev det pizza & Michaela kom hit en stund med, appreciate it more than anything.




Fotspår ♥
Postat av: Michaela

ADORE YOU! :)<33333

2010-10-29 @ 10:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0