tell me who will still care ?

2010-10-17 @ 06:36:02

Att gå upp kl 6 en söndagmorgon är en av de värsta sakerna jag vet. Hela Halmstad sover förutom jag, och när jag går upp är det kolsvart runt hela huset och jag får för mig att folk gör inbrott överallt. Drives me nuts! Förlåt för dålig uppdatering igår men var verkligen helt slut efter jobbet & tog det bara lugnt i soffan med god mat och tv. Mamma hade gjort min favoriträtt, texmexgratäng ♥ yummie! Blir en lång dag på jobbet idag, får tänka på att jag tjänar bra eller helt enkelt inte se på klockan. När jag kommer hem blir det mys i sängen & förhoppningsvis att sitta vid datorn en stund med :) Har ju massor av bilder som ska upp här & på FB från i fredags! Nu ska jag gå och torka håret i min ensamhet haha. Ha en fin söndag så hörs vi senare ♥

Mohombi ft. Nelly - Miss me


Fotspår ♥
Postat av: michaela

Och lajte myspys med mig fick du till också :) :) <3

2010-10-17 @ 23:11:34
Postat av: sara

ja klart, det står ju i övre inlägget ;) ♥

2010-10-18 @ 10:10:44
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0