the opposite of adults

2010-10-26 @ 23:10:21

Igår var en mysig dag på stan med Anna, Michaela och även mina föräldrar. Mamma, pappa och jag åkte in till stan för att äta lunch på Blue Thai. Mumsigt! Längesen vi hittade på något ihop. När vi ätit klart gick jag upp till stan för att träffa mina fina vänner. Vi kikade lite i affärer och sen åkte Michaela hem. Anna & jag satte oss då på ett fik för att prata lite innan min buss gick till jobbet. Klantig som jag var hade jag kollat fel på mitt schema & började inte förrän 17.00.. men det löste sig och jag gick ner tidigare för att jobba ändå. En jättemysig dag med allihop iallafall (: har dock inte lagt upp bilder på vad jag köpte som vanligt, får bli bättre på det så småningom och då kommer nog alla bilderna på en gång hihi.



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0