maybe it's my ..

2010-10-20 @ 10:46:14


Igår stack jag och mamma till Hbg för att shoppa. När vi vaknade ösregnade det men vi bestämde oss för att gå upp ändå, och tur var väl det för det slutade regna när vi väl körde! Inne på Väla hittade jag hur mycket som helst, får ta bilder & lägga upp sen på vad jag köpte :) Hittade en klänning till min 20årsdag som jag är helt kär i thihih, och en massa baskläder jag behövde.

När jag kom hem och gick in i köket satt där en snygg kille vid bordet och pratade med pappa. Jag blev helt chockad och mamma höll på att knäcka sig över min reaktion haha. Han hjälpte mamma och pappa att kolla på försäkringar och han sa
att jag gärna fick vara med så det var jag en liten stund. Sen när jag skulle ta bussen till Actic erbjöd han sig att ta mitt nummer och ringa mig haha. Herregud, pinsamt pinsamt. Vi får väl se om han kan hjälpa mig med något.

Hur som helst så tog jag bussen in till stan och mötte upp Emelie. Vi gick till Team Sportia & köpte oss ett varsitt par Nike-byxor. Har bara shorts och 3/4 hemma och kände att det kunde vara skönt med ett par långa nu till vintern. Utanför Actic väntade Fia på oss och vi gick på ett Spinning-pass. Det skulle vi inte ha gjort.. iallafall inte jag med tanke på att jag hade huvudvärk redan på väg hem från Hbg. Fick migrän inne i salen & sen efter passet kom mamma och hämtade mig. Har aldrig mått såhär dåligt av migrän! Hade till och med tabletter denna gången som inte hjälpte ett skit. Har sovit en hel kväll & en hel natt, nya tag idag! Snart ska jag till jobbet och sen ska jag möta upp maria i stan för en mysig fika ♥ ha en toppendag!




Fotspår ♥
Postat av: maria älskling ;)

så synd att jag var tvungen att ställa in idag gumman! :( men vi får ta igen det en annan dag och även do some planning! ;D <3

2010-10-20 @ 20:04:50
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0