vanilla tea is the shit

2010-10-26 @ 23:24:48



Sitter här och öser i mig honungsvatten för tillfället. GAHH, min hals vill aldrig som jag vill. Får hoppas att jag mår bättre tills imorgon då jag jobbar hela dagen :) Imorgon är det Halloweenfest på Kåren med, och vi ska dit! FETT TAGGAD. Gissa vad jag ska vara utklädd till? (: Emelie och jag ska hem till Anna för att förfesta & umgås, sen möter vi upp resten!

Dagen har varit ännu en bra dag på stan. Var på Självfallet och Zarah fixade mitt hår som vanligt. Och det blev lika bra som vanligt! Tack gumman, du är bäst. Michaela kom dit och sen när jag var klar gick vi runt på stan. Inhandlade en hel del till på lördag på Butterick's, Halloween kan vara grymt kul ändå. iiiih vi längtar! ♥ nu ska jag sova & vila min hals. puss o godnatt :)



Fotspår ♥
Postat av: maria

no kidding? en kopp om dagen, minst! har jag druckit i över ett år haha ;D du och jag och vårt vanilj ;) <3

2010-10-27 @ 20:00:16
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: michaela

halloweeeeeen imorgon!!!! :D<3

2010-10-29 @ 10:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0