what hurts the most?

2010-10-29 @ 11:55:23

Oj vad tiden springer iväg idag.. gick upp kl 10 imorse och det var helt underbart att ha huset för sig själv. Det ösregnade så mina planer att åka till maxi för att handla kastade jag snabbt i papperskorgen. Funderar på att åka dit lite senare, ooom det blir bättre väder dvs! Jobbade hela eftermiddagen & kvällen igår, riktigt mycket att göra och man blev galen på alla kuponger som inte fungerar i självscanningen. GAHHHHH. Jag överlevde hela passet iallafall :')

I onsdags var Emelie, Michaela, Jennifer och jag på Kåren. Galet kul! Vi hängde med Michaelas klass och Wictor. Vi dansade en massa & jag tappade allt möjligt där inne haha. Mitt på dansgolvet tappade jag mitt skärp, och när jag kom hem hade jag bara en stor ring i örat kvar. Man kan ju undra vart den andra tog vägen och hur länge jag gick omkring med ett örhänge ? Slänger upp lite bilder sen skulle jag tro :) Men först ska jag in i duschen. BUUU och usch vad mycket svart runt ögonen haha! PUSS (:


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0