a small change is always good

2010-09-08 @ 23:42:47





har numera denna färgen på mitt hår, fyllde i utväxten vilket resulterade i en helblond sara typ ;o
Har både jobbat och träffat Zarah idag. äntligen fick hon sin studentprestent. VADÅ försenad ?

För övrigt har jag kollat på Kungarna Av Tylösand och tyckte att det var himla underhållande att
se folk man vet vilka de är ha sex i TV ha ha ha ! It really is pure shit, but also great TV.. right?

FÖRLÅT för kass uppdatering men min dator var superdupernära döden hihi. Har lyckats rädda den.
Och jag kan ju säga att det var lagom mycket skit på den, tack vare att vissa virus är sedan 2002 (!?)
Hade 18 trojaner, och det talar väl för sig självt antar jag & tänker inte säga något om resten haha :b

Imorgon är en lång dag på jobbet & de ska filma något som ska gå på TV. vad tusan säger jag
Livet på Maxi he he he. Har köpt ID-smink förresten, sjukligt bra är detta :) Dyrt var det med.

puss ♥


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0