a wasted chance that i've been given

2010-09-01 @ 21:41:21


ser man på, jag fick igång datorn alldeles själv (: har inte kunnat vara inne på nätet sedan igår morse eftersom både min & pappas dator vägrade fungera. slutade jobbet halv 6, sen somnade jag framför tv:n när jag & mamma kollade Beck ;b mådde illa av hur trött jag var, har knappt sovit i natt. orkar knappt skriva något nu heller .. mår fortfarande
lika illa så det får bli sängen snart för min del. tråkigt att jag inte träffat min arbana idag, ville så gärna :(

hade en jättemysig dag & kväll igår med några finfinaa personer! mötte upp maria & julia i stan under dagen för att bara ta det lugnt + äta pasta. när michaela & jimmy kom stack vi 3 på bio. såg Bröderna Karlsson för andra gången haha. i love that movie! sen åt jag & mickan på Fridolf's, otroligt gott och vi blev sjuukt mätta :) i love you guys ♥

måste lägga till en kommentar om att det är lite roligt att det är många killar som läser min blogg haha. alla har väl sina anledningar antar jag, men ändå? vilka tjejer som läser har jag inte den blekaste aning om .. förutom mina närmsta då förstås och någon enstaka patetisk stackare. ibland får jag lust att byta namn på bloggen så att folk inte kan läsa den längre förutom de jag vill ska göra det. man måste passa sig för vad man skriver, men inte brukar jag göra det. kunde dock ha skrivit mycket mer skit här än vad jag redan gör :b nu ska jag ta bort lite bilder. sen blir det sängen!

cive & pappa säger apple-dator. sara säger sony vaio. what's it gonna be?



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0