chilluppdatering fran fig tree bay

2010-09-19 @ 19:29:27

heey allihop! sitter har pa hotellet, har det hur skont som helst. kom precis fran protaras, har varit & atit pa en jattefin restaurang med mamma. sen tog vi taxi till hotellet igen! nu ska vi satta oss pa balkongen med varsin drink och bara ta det lugnt. fatta myyyys! har solat sedan 10 imorse, mitt ansikte har brants aningen haha. men benen ar superbruna som vanligt. kopt en skitfin bikini har nere med (jag vet att jag har for manga i vaskan redan). ni kan jattegarna kommentera min blogg har nere om ni vill ha kontakt, tankte logga in imorgon igen tack vare cpfacebook som inte fattar ett skit. for att komma in var jag tvungen att verifiera bilder pa mina kompisar for att detta var en okand plats jag har loggat in pa. facebook ar sakert bara sa javla avundsjukt pa vart jag ar just nu :) hoppas ni har det finemang, imorgon ar det dags att besoka tredje stranden! ps. idag klappade jag en jattegullig asna haha. DONKEY for er som inte ser vad det star. hahaha. ciao & pa aterseende. En massa karlek fran er Sara <3


Fotspår ♥
Postat av: maria

en massa kärlek till dig gumman <3

2010-09-19 @ 21:31:17
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: michaela

haha jag knäcker mig, det låter så roligt utan Å,Ä och Ö. Asna <3 hahaha :D

2010-09-20 @ 17:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0