club nasa @ moon

2010-09-26 @ 17:02:38





nämen där är ju jag & michaela haha. smygbilder han tar alltså. han killen där bak i vitt följde efter mig ut när vi skulle gå och sa "aså du förlåt om jag frågar nu. men jag har fått en sån känsla i min mage varje gång jag har sett dig, så jag bara måste få veta vad du heter". självklart räckte det ju inte att säga sara utan han och hans rödtröjade kompis skulle med oss till mc donalds haha. dock blev det inte någon mat utan istället att jag och jesper stod vid utgången och såg en kille bli misshandlad precis jämte oss. skitkul! hade en jättetrevlig kväll med bla. michaela, maria & arbana. love.


Fotspår ♥
Postat av: maria

tack för igår hjärtat! även om jag inte kunde stanna så länge =/ <3

2010-09-26 @ 22:40:15
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: michaela

haha det var där jag viskade till dig att han stod och fota oss ;d så blev vi med på sånna bilder. Snygg blev man ju med. haha, var det han du menade .. du har en stalker :D <3

2010-09-27 @ 00:58:29
Postat av: sara

tack själv hjärtat! det var jättekul :) ja haha jag såg också! han nöjde sig inte med bilden han tog på oss framifrån ;) <3

2010-10-03 @ 10:05:14
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0