för du är som jag när du dansar

2010-09-15 @ 08:45:18


Ouff, segt att gå upp tidigt idag eftersom jag slutade 22.30 igår! Har duschat & klätt på mig för att strax ta bussen
till jobbet :) Näst sista dagen, can you believe it? Åt skogen att jag inte hinner träffa typ någon innan jag åker. Leka med Michaela ikväll efter jobbet + umgås med familjen. Jobbar imorgon med och jag har inte ens hunnit packa, hur ska detta gå till? ;o Michaela får hjälpa mig ikväll hihi.

" Det känns som att gå och möta lillsyrran " / Jimmy

haha, känns skönt att ha en bror och en syster som har koll på en. (michaela & jimmy) ♥
dock vore det ju lite incest på dom 2 om de är syskon de med he-he.



Fotspår ♥
Postat av: Michaela

Ses nu sötnos! :D hahaha jag tänkte inte på att jag&jimmy blev syskon genom att båda vara syskon till dig. Attans (a) haha! du är bäst <3

2010-09-15 @ 19:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0