gosigos på stranden

2010-09-11 @ 10:45:24

Är lite sämst på att lägga upp bilder nuförtiden, har inte orken eller tiden till koppla in kameran haha ;b Kan handla om att jag inte vill lägga in mer skit förrän jag fått ordning på datorn, som fungerar som den ska nu. (än så länge då haha) ganska duktigt av mig att jag fick bort alla virus själv ;) har migrän & vill bara spy just nu. problemet är att jag inte kan.. gaah. skulle verkligen behöva jimmys migräntabletter nu som michaela har glömt att ge mig :O ska gå & lägga mig i mitt mörka rum nu för det är så jag mår snäppet bättre iallafall (: bjuder på en bild från i somras så länge. puss på er allihop! 





Fotspår ♥
Postat av: michaela

just det jag glömde säga att han blev jättearg på mig innan för att dem fortfarande ligger i min väska hahaaha :D kom och hämta dem om du vill. Dem befinner sig för tillfället här hemma :D <3

2010-09-11 @ 16:53:19
Postat av: Jimmy

Seee till att sara får dem ! haha <3

2010-09-13 @ 13:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0