heart of ice

2010-09-30 @ 22:44:35


OOOKEJ. Jag är dunderförkyld! Och då menar jag inte lite hes, utan verkligen ynklig och ögonen rinner. Att det alltid ska vara något fel på just mig? Kan det inte vara någon annan som drabbas av alla sjukdomar, eller måste alla baciller bara älska mig? =( Därför ska jag lägga mig snart, känner inte riktigt för att sitta här och snörvla hahah. Måste bara se vad som hände i kvällens idolavsnitt som kommer strax :) Michaela & Jimmy var här innan och kollade på det med mig.

Innan jag började jobba idag stack jag in till stan med min Maria. Vi käkade och hittade lite småsaker i affärerna. OCH två par skor som vi bara ÄLSKADE! Så imorgon ska vi in och köpa ett varsitt par kl 10 .. vi fick egentligen inte lägga undan dem men eftersom vi sa att vi bara SKA HA DOM så fick vi det! Observera att jag inte snackar om att vi köper likadana skor haha ;) Imon blir det Gekås med Arbana och Maria, så jag känner att dagens bilder lika gärna kan vänta tills imorgon. Ni får ha det så bra, uppdaterar efter Gekås eller något om trippen inte har tagit kål på mig helt :) puss!

Du sålde mitt hjärta, på realisation
Och du sålde min stolthet, på närmaste auktion
Du sålde min värdighet och min innersta hemlighet
Av allt det jag gav har du ingenting kvar
Jag ger vad jag har
Men du ger ingenting tillbaks

Jag lämnar dig här
Jag måste gå nu
Ja, jag lämnar dig här
För jag vill aldrig, aldrig, aldrig bli som du




Fotspår ♥
Postat av: maria

fyfaaaan för skoaffären som slarvade bort dina älsklingar alltså! dagens mest omtalade samtalsämne alltså! helt sjukt ;S <3 tack för idag också hjärtat! vi hade det så mysigt så :)

2010-10-01 @ 21:22:20
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: sara

ohja, fyfan vad jag retar mig på det fortfarande.. ska ringa dit imorgon eller gå in där och säga att de kan ringa en annan Bianco-affär & kolla om de har något par där :b Arg till tusen! tack själv gumman, mys på oss <3

2010-10-03 @ 10:02:09
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0