hej tråkiga trista sverige!

2010-09-25 @ 12:28:20

Jappjapp, nu har vi "äntligen" kommit hem efter 11,5 timmars resande. Vi lämnade hotellet kl 6 igår svensk tid, och kom inte hem förrän kl halv 6 imorse. Planet var försenat eftersom det varit på Mallorca tidigare under kvällen ^^, Sen när vi skulle köra hem var det först ösregn och sen kom dimman .. Det var så illa att vi inte ens kunde se de vita vägstrecken precis framför oss. Så vissa stunder var det 45 km/h på motorvägen som gällde ;) Nu kan jag äntligen skriva Å, Ä och Ö. Känns dock sjukt skumt och jag råkar hela tiden skriva O & A istället haha :p Nu har jag precis duschat, mitt hår är helt sabbat av allt saltvatten. YIPPIE. 

Just nu för jag över 590 bilder från min systemkamera med ojojoj. Det kommer bli ett fint litet album på FB sen så håll utkik! Nu ska jag fortsätta packa upp. Shoppade på tok för mycket, både på taxfreen och nere i Cypern.. puss på er :)


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0