i don't want your photograph

2010-09-28 @ 21:47:42


Det blev en himla bra dag trots att min hals inte håller måttet på friskhetsskalan. Det finns 5 anledningar till att den blev så bra: jag fick gå hem tidigare från jobbet, maria, arbana, pappa och Beckis. hihi. Först när mamma körde mig till jobbet mötte jag Andrea & jag blev förvånad över att vi båda skulle börja klockan 10 en tisdag när det är som lugnast på hela veckan. Vi upptäckte ganska snabbt att jag hade hennes tid på schemat men att det stod på hennes där hemma att hon skulle jobba, mycket märkligt.. Carina kunde ju inte säga åt någon av oss att gå hem, jag erbjöd mig att städa kassorna istället för att låta Andrea göra det för hon ville verkligen jobba idag. Jag fick helt enkelt gå hem när jag ville & tur var väl det, för vilket SLIT det var att städa kassorna! Att krypa in under rullbanden med en dammsugare var ju då inte det fräschaste jag gjort i mitt liv haha. Tog bussen till stan kl 3 och mötte upp Maria & Arbana. :) De följde med mig så jag kunde käka, hade ingen lunch och missade därför min lunchdejt med mejerimästaren. OOOPSI? =( sen gick vi runt lite, 
sen stack jag hem. Har kollat på idol med pappa & Beckis, mysigt! Alice är riktigt riktigt grym btw, en av mina favoriter.

Har även tagit mig tid att lägga upp bilder på Facebook och skrivit lite i min kalender :) Nu ska jag skriva en lapp till chefen om vad som gjorts idag och inte, hann inte göra det idag på jobbet. Sen blir det bums i säng. Bloggdesignen
får jag ta en annan dag. Kommer behöva gå upp supertidigt imorgon eftersom jag börjar halv 9 och har en lista med grejer att göra innan. Först in i duschen och sen göra min sallad jag ska ha till lunch, och min buss går redan halv 8
till jobbet. buhuhu ingen sovmorgon för mig inte! Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, så hörs vi imorgon =) puss på er



jag älskar dig min lilla hårboll


Fotspår ♥
Postat av: maria

mysigt på stan idag gumman :) vi måste ses snart igen <3

2010-09-29 @ 23:48:37
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: sara

ja det var jättemys! vi sågs ju i fredags med ;) <3

2010-10-03 @ 10:03:06
URL: http://justloveyou.blogg.se/
Postat av: sara

ja jättemys! vi sågs ju i fredags med thihh ;) <3

2010-10-03 @ 10:03:47
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0