i realize it was only just a dream

2010-09-14 @ 09:56:10

Good morning my friends :) Satte klockan på 9 för att inte sova bort hela dagen, smart drag det där sara. Det är riktigt skitväder så jag kommer inte sätta fötterna utanför dörren förrän jag ska ta mig till jobbet, vilket inte är förrän kl 16.30. Igår var en RIKTIGT BRA DAG på jobbet, fråga mig inte varför men alla var typ überpigga & glada. (eller så var det bara jag och V.) haha. Jobbade ändå halv 9 till halv 6 och när jag kom hem hade jag fortfarande krafter kvar minsann!

När jag kom hem skulle mamma & jag färga ögonfransarna men hon bangade ur, fegis! =( Har aldrig gjort det i hela mitt liv, men tänkte att det är lika bra att prova eftersom vi åker utomlands på fredag. Mamma var livrädd att jag skulle råka bli blind eller något eftersom det är väteperoxid i det man blandar .. Ändå var det hon som knäckte sig hela tiden så att jag inte kunde sitta still och lapparna under ögonen trillade av :b Det gick bra till slut och resultatet blev svarta fransar! Kan självklart inte jämföras med mascara, men det är ändå uppfräschande på något himla vänster :)


fantastic 4 ♥


Fotspår ♥
Postat av: maria

aaaw, verkligen fantastic four det där! <3

2010-09-14 @ 11:31:53
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: michaela

<333 fina vi är!

2010-09-14 @ 23:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0