kiss-kiss twin

2010-09-04 @ 10:28:04

Nu ska jag strax bege mig till jobbet, hann inte lägga upp någon lista igår kväll eftersom att jag inte var hemma förrän halv 1 och sen skulle sova :) Hade en jättetrevlig kväll hos Veronica med henne, Sara och Filippa. Hon hade varit på ikea & handlat en massa fina saker som vi hjälpte till att packa upp & diska.

Längtar tills jag & Andrea ska servera på ett bröllop den 25e september! Snacka om att det ska bli kul eller?

Ikväll blir det en sara-och-michaela-mys-kväll like in the good old days. Ska bli så mysigt så (: Tänkte köpa lite gott efter jobbet plus någon film om det finns någon bra. Kom gärna med filmtips gott folk, så skriver jag när jag kommer hem (förhoppningsvis har jag tid med spellistan då). Ha en fin dag. ♥ i wanna celebrate and live my life, baby let's go






Fotspår ♥
Postat av: michaela

myyys vi ska ha det :)) <333

2010-09-04 @ 17:18:49
Postat av: Dannnnnne

inception och law abiding citizen!! två nya och sjukligt bra filmer!



Annars: V for vendetta, smokin' aces, shutter island, boondock saints, fight club...inga mysfilmer kanske, men jääävligt bra :D listan kan göras låååång



Mysfilm: Remember me...gråtvarning! ;)

2010-09-05 @ 01:48:58
Postat av: sara

det hade vi älsk :) rape whoever u want! (a)

NAMEN! nu blir jag glad Danne! att du läser min blogg & till och med kommenterar den =D Där var en del filmer jag inte sett, och shutter island är ju gryyym.. så bra smak har du! :)

2010-09-05 @ 23:19:34
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0