last night out

2010-09-23 @ 21:58:26

and tomorrow we're going home! fast flyget gar inte forran 22.26 sa vi har hela dagen pa oss att slappa vid poolen. yummie.. vill dock inte hem till trakiga sverige, it sucks. pratade med pappa innan, han satte sin iPhone vid Beckis sa att jag kunde ropa pa henne. hon kollade genast ut genom fonstret & sparrade upp ogonen, tyvarr kom jag inte gaende dar pa gatan som jag brukar gumman haha.

idag lag vi pa stranden hela dagen, flamingo beach. and guess what? jag har akt parasailing och darmed befunnit mig 300 meter over vattenytan, fatta coolt det var eller :) nu ska jag upp & spela skip-bo med mamma pa balkongen och sen packa lite. och bara sa ni vet ar det 28 grader har nere just nu & klockan ar 23.00 hihi :)

puss & karlek

/ Sariis

Fotspår ♥
Postat av: Jesper

Nu får du palla dig hem:)

2010-09-24 @ 00:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0