sommartestet

2010-09-12 @ 12:33:58

Har du druckit tills du spytt? Faktiskt inte
Sårat någon? det verkar så
Förlorat en vän? jag antar det
Träffat nya människor? jappjapp!
Kysst en främling? jaa.
Tagit droger? nej
Haft en sommarflört? vet inte vad man ska kalla de
Gråtit? haha för mycket!
Skrattat tills du kissat på dig? haha noo.
Tältat? nix
Varit vaken en hel natt? naj bara till 5
Solat? ohyes :)
Badat? alanya ♥
Haft ett förhållande? bra fråga.
Gjort dig riktigt illa? bara trillat & tappat andan i alanya
Gjort några nya percingar/ tatueringar? naj, tänkt på tatuering dock.
Läst en bok? räknas en halv?
Skickat fel sms med flit? sysslar inte med sånt :)
Suttit vid datan en hel natt? naahe.
Näckat? inte med flit..
Solat naken? haha nej?!
Fått utegångsförbud? nix, är myndig B-)
Sagt “jag älskar dig” och menat det? ja.
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? nej.
Varit i slagsmål? absolut inte.
Pussat någon utav samma kön? jappjapp.
Sjungit högt på ett berg? störd fråga?
Kysst någon i regnet? nej
Kysst någon i skogen? nej
Kysst någon du inte borde? tydligen.
Tappat rösten? det har jag säkert gjort.
Varit på festival? haha bara rix fm!
Gått upp i vikt? ja
Gått ner i vikt? ja
Bränt dig? lite, på väldigt udda ställen :b
Fått en ful bränna av t ex kläder/smycken? av en ring & fotlänk när vi var i alanya
Varit utomlands? twice!
Gjort ett bra köp? har gjort för många sådana..
Tagit upp kontakten med en gammal vän? kind of.
Haft skadeglädje? always :$
Sovit under bar himmel? hm nix..
Vad kommer du sakna mest? ska jag vara ärlig så inte ett skit.
Har du svarat ärligt på alla frågor? ja :)



Fotspår ♥
Postat av: Michaela

så du kommer inte sakna någonting från alanya, feter, grekland eller något alls? ;I <3 det lät ju inte positivt gumman ;)

2010-09-13 @ 15:05:57
Postat av: sara

jo klart haha :D men räknade inte med det först för jag jämförde denna sommaren med förra och den har helt klart varit sämre :/ <3

2010-09-25 @ 12:15:55
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0