uppmarksamhet i form av vatten och bollar

2010-09-21 @ 21:49:27

igar eller i forrgar skvatte en kille vatten pa mig och ba "DET VAR INTE JAG", nahee? vem skulle det annars vara om inte han liksom eftersom att han sedan pratar med mig om alla konstiga saker i 40 mins. sen idag var det nagra killar som kastar en boll for att jag ska kasta tillbaka. nej sma pojkar, jag ar ingen hund haha. gaaah har haft en askul kvall ute pa stan, blev nagon drink for mkt men kan fortfarande stava finemang hihu.

lider fortfarande av denna bildbrist pa bloggen. tycker synd om er som far lasa ngt sahar trakigt utan pics! :):) imorgon blir det stranden fran halv 10 till 4 och sen poolen till 6-7, fett nice!

saknar alla vanner, familj & beckis dar hemma. puss pa er <3


och dig funderar jag seriost pa att blockera fran varenda community eller nagot. fucking copycat :')


Fotspår ♥
Postat av: Michaela

Haha, du drar uppmärksamheten till dig minsann =D Saknar diig! Kom hem din apa, <3 <3

2010-09-22 @ 19:53:22
Postat av: Anonym

puss på dig! <3

2010-09-23 @ 17:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0