♥ always jealous over such crazy stuff

2011-04-05 @ 11:29:13

god morgon! nu är jag tillbaka vid datorn igen. har knappt varit hemma de senaste dagarna nu eftersom jag jobbat, tränat och träffat vänner. nu har jag iallafall tid att slänga upp ett snabbt inlägg innan jag ska in i duschen! hoppas att allt är bra med er? jag mår toppen! äntligen börjar mamma må lite bättre här hemma också - hon fick kräksjukan igår natt ... en liten anledning till varför jag inte velat vara hemma haha! idag är jag ledig och ska in till stan om några timmar för att möta upp michaela. vi ska bege oss till actic för att dansa. RAGGA MOVES står på schemat! det låter som värsta töntiga grejen, men faktum är att det är salsa och afroinspirerad hiphop - i liiike! sen ska jag nog hänga med michaela hem till anna ikväll igen, mysfaktor 100. var hos anna igår en sväng efter jobbet och det var mysigt som alltid :) ♥ ha en fin dag allihop!




Fotspår ♥
Postat av: mickan pickan

ser fram emot vår stan+träning+mys dag och kväll :D <3

2011-04-05 @ 12:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0