♥ hey, miss fatty fatty you a murderer

2011-04-12 @ 15:39:25

ska ta bussen om 20 minuter till Actic. det är dags för Ragga Moves igen. YAAY! älskar att man dansar till Million Stylez och Daddy Yankee, lovely. Funderar på att sola efteråt om jag orkar. Michaela & Maria ska gå på Core så då har jag inget att göra medans jag väntar på dem hihi. fick aldrig plats på det passet, buhu!

Här kommer bilder från gårdagen på stan med Maria ♥ De hade öppnat upp dörrarna där glassdisken brukar stå på Hello så där satte vi oss först och åt. Hur perfekt som helst att solen lös rakt på oss i fåtöljerna :) sen var vi ju bara tvungna att ta oss en varsin glass på torget i det underbara vädret =) När vi gått igenom de affärer vi skulle gick vi bort till Hemmakväll, och efter det var vi hemma hos mig hela kvällen & glodde film. En shopaholics bekännelser, loooove that movie!




Nej nu är det dags att gå ut i spöregnet .. ORKA. vi hörs när jag kommer hem, puss ♥


Fotspår ♥
Postat av: maria

himla mysig dag gumman!(: <3

2011-04-12 @ 18:14:48
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: michaela

alltid lika kul att skaka rumpan med dig! (; <3

2011-04-12 @ 20:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0