♥ it's me your Sara

2011-04-21 @ 09:41:47

HEJHOPP! När jag vill sova ut som mest kan jag inte sova, så nu har jag varit uppe sedan halv 8 igen hihi.
Äntligen kom Cypern-bilderna upp med. Jag bara längtar tillbaka så sjukt mycket, måste komma iväg igen!

Igår var katastrof på jobbet ungefär.. var så sjukt mycket folk och att göra hela tiden. Dessutom var jag rastavlösare, helt själv efter 3 dessutom. Lite svårt att lösa 3 raster samtidigt när man inte kan stänga några kassor för det är så mycket folk som handlar ;D Lär ju bli ännu värre idag, men idag ska jag vara i caféet, YE! Har inte jobbat där på ett tag nu så det ska bli roligt. Tror däremot inte att jag ska ut ikväll, lördag får det bli :)

Igår anmälde jag mig dessutom till att springa Midnattsloppet i Göteborg med Maxi.. herregud det är en mil. Hur ska jag orka detta, hur fasen tänkte jag!? Jag får väl börja träna nu och ge mig tusan på att klara det. Är i startgrupp nb. 2 vilket innebär att jag ska springa på 45-50 minuter. Gillar att man springer i Gbg på kvällen/natten dessutom, myyyys =) nu har jag ett mål!

Idag kom lönen dessutom, välbehövligt! Jag blev positivt överraskad eftersom att vi fick en bonus denna månaden med. Det blev ingen liten sådan heller! Tusen tack. Nu ska jag ner och träna lite på min cross-T. Hade hoppats på att solen skulle titta fram idag men än så länge ser det mörkt ut.. Ni får ha en bra dag, vi hörs säkert senare! PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS ♥





Fotspår ♥
Postat av: michaela

ojoj, den där bilden var farligt snygg! och snygga kläder! i like ;D <3

2011-04-21 @ 10:03:21
Postat av: Jennifer

Sjukt snygg är du gumman! :) <3

2011-04-21 @ 17:40:31
URL: http://jenniferlinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0