♥ keep rocking, i know you'll be a star someday

2011-04-13 @ 05:22:08

idag är jag jävlar uppe i tid haha! igår efter träningen fick jag migrän och somnade klockan 8 med smink och kläder på. kan bero på att jag glömde vattenflaskan hemma.. oops? vaknade till vid 10 och borstade tänderna & allt det där och sov sedan hela natten. nu sitter jag här vaken sedan 04.45 och gör ingenting.. tänkte duschat mitt hår fastän jag duschade det igår, men varför? det ösregnar ute och frisyren kommer bli förstörd på två röda. min lilla Beckis ligger o snarkar i fönstret jämte mig haha. jag vill INTEINTEINTE gå ut i detta vädret.. önskar jag var ledig och kunde sova bort hela dagen.

efter jobbet ska jag träffa anna. meningen var att vi skulle gå ut och gå på galgberget :) men tror inte det blir av med tanke på hur vädret ser ut just nu? det får bli en film och lite mys istället skulle jag tro! i don't say no to that liksoom ♥




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0