♥ Love in America

2011-04-16 @ 19:38:44

jag vill skänka en tanke åt den underbara farbrorn på mitt jobb. han gjorde verkligen min dag! ♥
det gjorde även alla som sa att jag var fin i håret, jag som aldrig har allt hår stramt bakåt i tofs :)

igår och idag har det varit kaos med stort K på jobbet. igår svimmade Anna i kassan och ambulansen fick komma. inte mer än 5-10 minuter efter att detta inträffat ser jag hur alla chefer på maxi springer för full rulle mot infon. yep, där har en sprinkler satts igång haha! tog en timme för 10 pers att få bort vattnet så ja, det var en del om man säger så :) idag har varit i caféet typ hela dagen, det har varit så himla mycket! dags för påsklov och det är väl en stor anledning till att det är som det är just nu. faktum är att det är mycket roligare att jobba när det händer saker hela tiden, don't you think? =)





Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0