♥ never back down

2011-04-27 @ 22:58:30

hejhopp! maria åkte ganska nyligen hem & vi har kollat flygbiljetter + hotell till London. WOOPWOOP! vi har inte bokat någonting än, men vi tänkte göra det innan veckan är slut :) känner att jag har 10000 planer inför sommaren & jag har
inte något färdigt till 100%, börjar få lite smått panik. tänkte hur som helst gå och lägga mig nu eftersom jag ska in till
stan med michaela imorgon och vill få lite gjort innan med! ha en trevlig kväll. sleep tight ♥ 

till tanten; du totalförstörde min dag!
till gubben; du gjorde min dag, PUUUUUSSS!





Fotspår ♥
Postat av: maria

WOOP WOOP! underbaaart :D<3

2011-04-27 @ 23:44:27
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: Michaela

See you tomorrow sunshine! :D <3

2011-04-28 @ 00:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0