♥ påskafton & påskdagen

2011-04-25 @ 09:15:26

På påskafton var jag hemma & solade på dagen. sen började jag så småningom göra mig iordning för att vi skulle hem till Anna och förfesta. det var michaela, anna, my & jag :) vi lagade först tacos & sedan fortsatte vi att ha det hur trevligt som helst. vips, så var klockan redan 12! det tog oss en evighet att komma ner till stan så vi var inte där förrän kvart i 1 hih ;b michaela och jag var en sväng på överfulla Caféet och sen gick vi till 3 hjärtan för att hämta anna & my. michaela & jag sov hemma hos anna med, MYSPYS! ni är underbara tjejer

igår åkte vi hem relativt tidigt från anna eftersom jag hade sovit med mina linser :( jag låg i trädgården (i skuggan) men inte ens det pallade jag utan gick in & sov istället haha! sen runt halv 6 mötte jag upp Anna för att åka till Maxi och handla. ooops säger jag bara! ni ser där nere vad vi köpte, kanske 2-3 nödvändiga saker & resten meningslöst? jag köpte det lila nagellacket från Isadora, fyfasen vilka fina färger de har fått in nu :) Läängtar tills jag får smörja in mig med min after sun från Hawaiian Tropic som anna tipsade om :) resten av kvällen spenderade vi hemma hos anna framför hennes tv. vi åt vitlöksbaguetter med skagenröra, yummie! runt 10-tiden kom michaela och jimmy på besök & de körde även mig hem sen, sweet!

bilder från påskafton kommer i något senare inlägg, ska ta & städa mitt rum nu! PUSS ♥






Fotspår ♥
Postat av: michaela

underbar helg! <3

2011-04-25 @ 19:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0